Bugatti model 35 din 1926

Masina de curse Bugatti 35 din 1926 este un model din plastic produs de Estetyka Spoldzielnia Pracy Warszawa din Polonia in jurul anului 1980. Am pastrat cutiile originale cu inscriptia „Samochod Bugatti 1935, SKC XVII – III – 2822/94/7 gat. I 2822 – 411 – 17” (modelul albastru) si „Samochod Bugatti 1935, SKC XVII – III – 2829/94/72 ZN 70 CZSP 2 – 16 – 449, 2322 – 411 – 7” (modelul rosu). Este specificat si pretul in Zloti polonezi: 13.50 ZL (cena det., care inseamna, cred, pret en detail).  La cutia de la masinuta rosie exista si o stampila rotunda KJ SP Cal. I, care certifica nivelul de calitate. Realizarea foarte reusita, cu respect pentru detalii. Partea proasta este ca replicile sunt foarte fragile, mai ales spitele rotilor, care cedeaza destul de usor. Doua modele clasice, care au peste trei decenii de viata buna, gratie iubirii proprietarului :) 

???????????????????????????????

HOBBY Stare Samochody Antyki – Polonia, modele cumparate la inceptul anilor 80. Modelul rosu il am de la Lugoj, cel albastru, mi l-a adus tata de la Baia Mare.

2 comments on “Bugatti model 35 din 1926

  1. dutu spune:

    eu am doar versiunea rosie . se pare ca ar fi o copie MATCHBOX YESTERYEARS Y-6 … ESTETYKA a reprodus multe matchbox-uri , dar putine au fost importate ( ex. PORSCHE 910 bleu , copie dupa MB 68 , sau DRAGSTER , rosu , copie dupa SLINGSHOT DRAGSTER MB 64 )

  2. Despre Bugatti 35: foarte fragile roțile. Spițele se forfecau, pur și simplu. La ambele mașinuțe, roțile de rezervă se țin doar într-o spiță… Alt punct nevralgic – schimbătorul de viteze, plasat în afar corpului mașinii. Despre Posche 910 bleu – da, mi-l amintesc, dar la mutarea de la vechea adresă l-am dăruit unui prieten. De dar nu-mi pare rău, dar măcar să fi păstrat și eu o dublură, acolo… Avea carcasaă de plexi transparent, frumos, bine realizat…

Lasă un răspuns

