Mercedes Benz 1928

Impresionanta masina decapotabila Mercedes Benz din 1928 este replicata la scara printr-un model din plastic produs de Estetyka Spoldzielnia Pracy Warszawa din Polonia, in jurul anului 1980. Am pastrat cutia originala cu stampila rotunda KJ SP 28/21/7 Cal. I, care certifica nivelul de calitate. Realizarea foarte reusita, cu respect pentru detalii. Partea proasta este ca replicile sunt foarte fragile, mai ales aripile rotilor, care cedeaza destul de usor (am mai avut doua modele cu aceasta problema). HOBBY Stare Samochody Antyki – Polonia, sunt modele aflate in comert la inceptul anilor 80. Dupa parerea mea, unul dintre cele mai reusite modele HOBBY – Polonia. Un model clasic, care are peste trei decenii de viata buna, gratie iubirii proprietarului🙂

??????????????????????????????????????????????????????????????

 

2 comentarii la “Mercedes Benz 1928

  1. dutu spune:

    stiu bleul asta , dar in orasul meu a fost de vanzare albastra

  2. Tot așa, am avut două, una praf și amintire, alta păstrată cu bine până azi. Nu am văzut altceva decât cu această nunață.

Lasă un răspuns

