Opel Rekord Caravan P II 1963

Mașinuța de față este produsă undeva la sfârșitul anilor 60 și începtul anilor 70. Țara de origine: Ungaria. Firma producătoare: E. FLIMLEMEZ. Sub această siglă, încadrată într-un hexagon,în partea inferioară a modelului mai este și inscripția Foreign. Carcasa de plastic a fost produsă în mai multe culori (am mai văzut și un fel de verde albăstrui). Interesant, numerele de înregistrare sunt diferite – a mea are CH 19-63. Modelul real P II al automobilului Opel Rekord Caravan s-a produs între 1960-63.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

3 comentarii la “Opel Rekord Caravan P II 1963

  1. dutu spune:

    a mea a fost alba , acum s-a ingalbenit cumva , urat . e un termen impropriu , prin comparatie cu galbenul exemplarului pe care-l vad . si a mea are numarul CH 19-63 .

  2. dutu spune:

    E. FLIMLEMEZ sunt multe . eu mai am un ( n-am cutile si asa le-am botezat ) CITROËN ID 19 rosu si un MERCEDES-BENZ 220 SE galben ( 1:30 ) . unele nu au producatorul inscriptionat in clar , dar sunt in acelasi stil . eu mai am un FIAT 1800 bleu si fara sa o am , parca mai era si un FIAT 600 figurat pe cutie .
    o SKODA 105 S 1991 rosie , luata dupa Revolutie , deja produsa de LEMEZARUGYAR , zic eu cam tot acelasi producator . si cred ca tot asa mai recent , nu-l am dar sper sa nu scriu prostii , TRABANT 601 .
    si mai sunt tot de E. FLIMLEMEZ , niste masinute care nu reproduc originale adevarate . pe net cred ca s-ar gasi … un camion de pompieri parca , un autoturism ambulanta …

  3. Am avut si eu un Opel (rosu inchis), un Fiat 1800 (verde puternic – imi placea enorm) si o ambulanta (alba cu cruce rosie, din seria in care mai era una albastra de politie). Le-am pastrat fb, dar, din pacate, o mutare de domiciliu ca la balamuc, in care lucrurile mele au fost puse unele peste altele in saci, le-au stricat rau. Asta e! Le-am vazut si eu, cu regret, pe diverse site-uri, inclusiv ebay…

Lasă un răspuns

