Panhard 35CV 1927

 

Panhard 35CV a fost lansată pe piață în 1927 de către producătorul francez de automobile Panhard. Modelul de față,  la scara 1:43, a fost produs în fosta URSS și este parte unei mini-colecții realizate la Tbilisi – Georgia (pe atunci RSS Gruzină). Am păstrat cutia originală, pe care scrie: Exported by NOVOEXPORT 103287, Moscow, USSR, telex 254. Pe partea opusă este inscriptíonat, cu caractere gruzine, faptul că este fabricată la Tbilisi. Pe partea inferioară, inscriptia este “No. 3, Panhard 35CV 1927, Tbilisi, Made in USSR”. Modelul este din plastic.

??????????????????????????????????????????????????????????????

Interesant este faptul ca, față de modelul cu nr. 1, la Panhard 35CV se deschide portbagajul, iar capota se demontează, cu motorul la vedere. Panhard et Levassor a fost fondata in 1887. 

??????????????????????????????????????????????????????????????

2 comentarii la “Panhard 35CV 1927

  1. dutu spune:

    a mea e neagra

  2. Am văzut și neagră, pe Mini auto forum. Bine replicat modelul respectiv. Eu am văzut doar pe nuanța asta de roșu, se găseau la Bega Timișoara.

Lasă un răspuns

