Hispano Suiza 1934

???????????????????????????????Mașina phaeton Hispano Suiza din 1934 este replicată la scară printr-un model din plastic produs de Estetyka Spoldzielnia Pracy Warszawa din Polonia, în jurul anului 1980. Am păstrat cutia originală cu inscripția „Samochod Hispano Suiza, SKC XVII – III – 5109 – 7/710, Cena det. Zt. 15.- (pretul in zloti) 2822 – 411 – 14”. La interior, ștampila CTC – KJ – SP 28/21/8 Gat. 1. Realizarea destul de reușită, ceva mai solidă decât celelalte modele din serie (de notat roțile pline, tip disc, fără spițe). HOBBY Stare Samochody Antyki – Polonia, modele aflate în comerț la începutul anilor 80. „Coviltirul” este detașabil.

2 comentarii la “Hispano Suiza 1934

  1. dutu spune:

    in colectia mea e rosie

  2. Am văzut modelul colorat roșu impecabil pe eBay, era pus la vânzar de un colecționar din Bulgaria. Eu am avut două – unul pe care l-am făcut praf, altul din imagine, neatins. Ambele albastre.

Lasă un răspuns

