„Caravan” ’74-’75

Uite si fratele Sedanului –  Caravanul cu nr. MF 788. Asta este ceva mai uzată, în sensul că îi lipsesc trei roți originale. Rula în acea vreme un film catastrofic – Aeroport 75 ,  iar mie mi se părea că acest caravan semăna cu mașina de intervenție a Companiei TWA (Trans World Airlines, din film, acum nu mai există). Așa că, după atâtea intervenții în care s-au tot prăbușit avioane de jucărie prin grădina bunicilor, mașina asta și-a… pierdut roțile ! Io n-am vrut s-o arăt că mi-o fo’ rușânie, da’ așa o venit vorba, ca să arăt că am strâcat și io ceva la viața me!


3 comentarii la “„Caravan” ’74-’75

  1. dutu spune:

    alt comentariu , dupa cel de la jeep ( acolo lipseste un m ) . si aici a mea are toate rotile si e vernil cu alb, nu-mi dau seama dupa fotografii ce culoare are asta . eu i-am spus OLDSMOBILE F – 85 STATION WAGON 1963 . e o serie de 3 .

  2. dutu spune:

    a , toate cele 4 sunt , dupa mine , nu-mi impun parerea , OLDSMOBILE F – 85 , e un punct de plecare pentru cercetare pe net , dar altceva vroiam sa adaug , cred ca sunt copii dupa japonezii YONEZAWA .

  3. Un punct de plecare interesant… În foto 4 se vede singura roata originală…, celelate trei sunt imprumutate de la un venerabil Wartburg de plastic. Multumesc mult pentru sugestia cu Olds, încep și eu propria ancheta internautică.

Lasă un răspuns

