„Sedan openable” ’74-’75

DSCF3798DSCF3800DSCF3802DSCF3803

Mașinuța din imagine are peste 35 de ani vechime. Am primit-o prin 1974-75 și mi-a plăcut foarte mult, exact așa cum îmi place și în ziua de azi. Este intactă, nu am stricat nimic, nici măcar nu am zgâriat-o, deși îmi amintesc că mă jucam mult cu ea. De fapt, am păstrat până și cutia originală, pe care scrie Sedan Openable, MF 830. 

DSCF3807DSCF3809DSCF3805DSCF3811DSCF3810DSCF3812

4 comentarii la “„Sedan openable” ’74-’75

  1. dutu spune:

    deci sunt 4 . pe langa acest MF 830 , pe care eu nu-l am , mai e un roadster – decapotabila figurata deschisa , gri verzui – MF 786 si o convertible , decapotabila cu adevarat cu ajutorul unei parghii care intai deschide spre spate capota portbagajului , apoi basculeaza pavilionul alb ( masina e albastra ) in portbagaj , dupa care capota portbagajului ge inchide gravitational . MF 748 . nu mai am nici o cutie …

  2. Era ceva care semăna cu un Jaguar din cele vechi, se deschidea și motorul ieșea la vedere, dar nu știu dacă vorbim de același model. Oricum tare m-ai făcut curios cu decapotabila respectivă… O fi vreun link pe net?

  3. dutu spune:

    nu am gasit nicicum vre-un exemplar din seria asta pana acum pe net . poate in timp , pe ebay …

    nu , nu jaguar . toate cele 4 sunt identice ca forma de baza , doar tipul de caroserie difera . cea decapotabila seamana chiar foarte bine cu cea din fotografii , e tot albastra cu pavilion alb , doar ca in locul usilor mobile are mecanismul ala sofisticat , gen PEUGEOT 206 CC sau MERCEDES SLK …

  4. 12 comentarii si 222 vizionari pe forumul Mini auto pana azi.

Lasă un răspuns

