Jeep „Willys” 71-72

Această mașinuță o am din 1971/72 și este și azi în stare perfectă, doar atât că și-a pierdut volanul original. Aici, nu am vrut să apelez  la improvizații (am de gând să fac unul dintr-o roată de ceas, care să aibă profilul drept și designul specific Jeep-ului WWII). În rest, mașina s-a păstrat așa cum am primit-o, pentru că este foarte simplă și rezistentă (slavă Domnului, m-am jucat destul cu ea). Scaunele sunt rabatabile, la fel și rama parbrizului. În momentul în care mașina lovește un obstacol cu bara din față, caroseria este aruncată în sus printr-un ingenios mecanism cu arc (vezi imaginea cu modelul desfăcut). Fabricată în China, acum… 40 de ani!  Dimensiuni: lungime 19 cm; lățime 8 cm; înălțime 10 cm cu rama parbrizului ridicată; 7,5 cm cu rama parbrizului coborâtă. 

4 comentarii la “Jeep „Willys” 71-72

  1. Cosmin spune:

    o masinuta de senzatie, intr-adevar!!! e pacat ca astazi cand merg sa cumpar o masinuta, tot ceea ce vad in rafturi e de un plastic ce nu rezista la un copil nici doua zile, daramite sa fie construita pentru impact si sa mai si traiasca 40 de ani😦

  2. Foarte bine zici – construita pentru impact! Uite cum o masina „distrusa” de sute de ori este totusi intreaga, iar arcul mecanismului e la fel de vioi ca acum patru decenii!🙂

  3. dutu spune:

    a mea are volanul , dar arcul e cam moale . asina sare doar la un impact puternic . eu am botezat-o WILLYS CJ – 3B .

  4. Mă bucur că încă mai păstreză lumea așa ceva. Am primit semnale asemănătoare și pe forumul Mini auto… Arcul e și acum foarte OK, am păstrat-o cu mare grijă.

Lasă un răspuns

