Decapotabila de Oradea

MaP Oradea decapotabila 01MaP Oradea decapotabila 02MaP Oradea decapotabila 03MaP Oradea decapotabila 04

Mașină produsă de MaP Oradea, prin 1980. Alimentată cu o baterie pătrată, care nu se mai fabrică în prezent. Volanul acționează roțile din față, ceea ce permitea jucăriei să facă o grațioasă mișcare de… sens giratoriu la nesfârșit sau, mă rog, atâta cât o ținea bateria… Ce-ar mai fi de spus? Roțile au cauciucuri veritabile, iar maneta de switch on/off și-a pierdut partea superioară. Abțibildul cu pește este penibil, recunosc, dar l-am pus acolo în copilărie, așa că n-o să-l retrag taman acum… În fond, este jucăria mea, așa are mai mult farmec😉

MaP Oradea decapotabila 05MaP Oradea decapotabila 06MaP Oradea decapotabila 07MaP Oradea decapotabila 08MaP Oradea decapotabila 09MaP Oradea decapotabila 10

4 comments on “Decapotabila de Oradea

  1. Multumesc, mai treci pe blogul meu.

  2. 19 comentarii si 197 de vizionări până astăzi pe forumul Mini auto. A suscitat mai mult interes decât mă așteptam🙂

  3. cornel spune:

    baterie se mai fabrica denumire 3r12 si se gaseste daca cauti

Lasă un răspuns

