Adams Probe 16 / restored

YatMing Adams Probe 06YatMing Adams Probe 07

Adams Probe 16 replicat de Yatming la scara 1:64. Yatming no. 1005, Made in Hong Kong. Modelul face din prima serie Yatming la această scară (no. 1000 – 1050).

YatMing Adams Probe 04YatMing Adams Probe 02

Macheta resturata de prietenul nick din Craiova, care spune: „Cam 2 zile a durat reconditionarea… Cel mai greu a fost sa indepartez niturile, pentru ca erau din cele cu cap semisferic, sau „bombat” mai pe intelesul tuturor… Aici a trebuit sa „punctez” niturile cu un mic dorn ca sa fac o gropita in capul niturilor ca sa pot fixa burghiul pt a putea indeparta capetele niturilor… 

YatMing Adams Probe 03YatMing Adams Probe 05

Am uitat sa spun ca si puntea era roasa si scamosata, fiind din plastic si masinuta mergand mai mult „pe burta” probabil in copilaria lui Cristi, asa ca am vopsit-o, ca sa se inlature si scamele de plastic, adica sa se topeasca frumos de la diluantul din vopsea si sa „revina” pe literele din inscrierea respectiva si am indreptat la cald si lamela de suspensie care era tot din plastic si am relipit-o frumos inapoi. (…) Am cautat mai departe si am mai gasit si in alte parti aceeasi nuanta, deci e clar am gasit nuanta originala pe care o aveam si eu… Thank God!”

before restoration AdamsYatMing Adams Probe 01

Lasă un răspuns

