Camioneta Toyota / restored

Majorette camioneta 01Majorette camioneta 02Majorette camioneta 03Majorette camioneta 04

Camioneta depanare/tractări – Orange Service Toyota Wrecker Tow Truck (1960-69) replicată la scara 1/80 de Majorette, Made in France.

 Macheta salvată de nick din Craiova, care descria etapele de restaurare: „La aceasta masinuta am avut de a face cu o adevarata provocare… Masinuta era frumos repictata in stil rupestru, cu o vopsea verde, inclusiv rotile si geamul. Nuanta originala era o culoare ciudata intre galben si orange. Dupa indelungi chinuri am reusit sa scot geamul care era lipit foarte bine cu vopseaua verde pe dinauntrul cabinei. Am pus langa el si rotile. Am decapat vopseaua de pe caroserie si i-am dat un strat fin de grund, pentru a avea aderenta la vopseaua galbena. Se stie ca vopseaua galbena e cumplit de dificila, deoarece nu face priza buna. Am curatit geamul de vopseaua verde si l-am slefuit. In partea dreapta apar niste zgarieturi grosolane si niste fisuri fine, carora din pacate nu am avut ce sa le fac prea mult.  Am revopsit masinuta incercand sa combin din spray-ere 2 culori, galben si orange. Am recromat si „jentile” rotilor, dupa ce le-am curatat de vopseaua verde”.

Majorette camioneta 07Majorette camioneta 08

Majorette camioneta 05Majorette camioneta 06

Un comentariu la “Camioneta Toyota / restored

Lasă un răspuns

