Ford Thunderbird 1983 / restored

ERTL Ford Tbird 1983 pic01

ERTL Ford Tbird 1983 pic04Ford Thunderbird 1983 replicată de ERTL la scara 1/64. The ERTL Company, diecast replica, made in USA, seria Pow’R’Pull.

ERTL Ford Tbird 1983 pic05ERTL Ford Tbird 1983 pic03ERTL Ford Tbird 1983 pic02IMG_0109

Restaurarea aparţine prietenului nick din Craiova, care spune: „Masinuta nu mai prezenta vopseaua originala, era pictata cu oja mov/grena. Geamurile erau zgariate rau de tot, adanc. Rotile din spate de la sistemul pull-back nu mai erau cele originale, mi se pare ca ar fi fost unele de la un Majorette. Nituri cu cap semisferic… Punctare cu un dorn pe capetele niturilor si dupa aceea indepartat capetele niturilor cu ajutorul unui burghiu. Am reusit sa desfac masinuta. Am scos sistemul pull-back de pe punte. Am „umplut” restul axului rotii ca sa fie la nivel cu partea din fata, care reprezinta janta cromata. Acum de unde iau anvelope de cauciuc, ca sa le „incalt” ca pe cele originale de ERTL? De la doua role presoare de casetofon. Am confectionat si cealalta roata prin acelasi procedeu, am atasat cauciucul de la alta rola presoare donoare pe roata, am fixat rotile pe axul mecanismului pull-back.  Am vopsit caroseria in exact nuanta originala. Am trecut la slefuirea geamului…Niste zgarieturi adanci…Cel mai nasol geam de slefuit. Tot a mai ramas o zgarietura fina pe laterala stanga… Dupa slefuirea suplimentara, am reusit sa scot si acea zgarietura”. 

 

Lasă un răspuns

