SAVIEM / restored

Majorette Saviem 06Majorette Saviem 07Majorette Saviem 02Majorette Saviem 03

Autocamion SAVIEM reprodus la scara 1/100 de Majorette, Made in France.

Majorette Saviem 04Majorette Saviem 05

Restaurarea aparţine amicului nick din Craiova, care spunea la un moment dat, in timpul lucrului: „Camionul era de culoare alba, cu vopseaua sarita in multe locuri, cu cromajul jentilor sters si fara „accesorii” (…) Am purces la treaba si am inceput vopsirea. Dupa terminarea vopsirii si cromarii jentilor, mi se parea cam „golas” camionasul… Am gasit prin piesele mele o bena de la un camion Dodge Matchbox si rezervor si alte dracovenii legate de o punte de la un camionas chinezesc. Partea neplacuta este ca acele piese chinezesti, erau”goale” pe „dos”. Le-am „umplut” cu Poxipol. le-am slefuit, acum asteapta vopsirea pe partea cu Poxipol dupa care voi purcede la montarea lor pe caroseria SAVIEM-ului. Bena urmeza s-o fixez definitiv, dupa inca o consultare cu proprietarul”.

Majorette Saviem 08Majorette Saviem 09

Lasă un răspuns

