BMW 2000 CS / restored

BMW 2000 CS pic02BMW 2000 CS pic03

BMW 2000 CS macheta Siku Germania V266 la scara 1/60. Deschide portierele, scaune rabatabile. Modelul real, fabricat în perioada 1965-69, a fost un coupe sportiv stilizat foarte elegant.

BMW 2000 CS pic04BMW 2000 CS pic01BMW 2000 CS pic05BMW 2000 CS pic06BMW 2000 CS pic07BMW 2000 CS pic08

Macheta restaurată de @nick din Craiova, care spune: „Nu am avut nuanta originala, insa sper sa ma fi apropiat macar un pic de acea nuanta. Am folosit tehnica „2 spray-uri”, vopsea cu uscare lenta. Vopseaua este inca neintarita complet la 48 de ore de la terminarea vopsirii! Vopseaua asta galbena mi-a creat cele mai multe probleme, stiindu-se faptul ca nu prea „prinde”.  Plus ca mi-a iesit si o „mini-coaja de portocala”. O voi slefui dupa ce se intareste bine. Gaurica de pe partea stanga a caroseriei este originala, din turnare, insa nemtii de la Siku au reusit s-o astupe cu grund foarte bine. In momentul cand am decapat-o… a aparut gaurica!!!!… O voi astupa si voi face un retus local”.

BMW 2000 CS pic09de reconditionat

Lasă un răspuns

