Porsche Carrera 908 / restored

Porsche Carrera 906 SiKu 07

SiKu Porsche Carrera 908 V285 No. 1013 Made in West Germany. Restaurată de @nick – La aceasta masinuta am avut parte de mai multe probleme. Masinuta originala era „placata” (electro-depunere) cu aluminiu. In decursul anilor, stratul de aluminiu s-a dus si masinuta a ramas prada coroziunii factorilor atmosferici. Starea initiala: 1. Strat de aluminiu dus. 2. Corodata binisor 3. Geamuri super-zgariate si crapate (cel din spate) 4. Rotile aveau axele super-ruginite si subtiate de rugina. Am curatat caroseria de oxizi si alte alea, cu o mini-perie rotativa, atat interiorul cat si exteriorul. Am inlocuit axele ruginite ale rotilor, am revopsit caroseria si am trecut la slefuire geamuri.  Geamul fata nu a prezentat dificultati majore, insa a fost ceva de lucru la el.  Geamul spate a fost lasat la urma, fiind mai mult de lucru la el – lipire crapaturi si slefuire. 

Porsche Carrera 906 SiKu 01Porsche Carrera 906 SiKu 02Porsche Carrera 906 SiKu 03Porsche Carrera 906 SiKu 04Porsche Carrera 906 SiKu 05Porsche Carrera 906 SiKu 06

Lasă un răspuns

