Matra Simca Bagheera II / restored

Matra Simca Bagheera II pic01Matra Simca Bagheera II pic02Matra Simca Bagheera II pic03Matra Simca Bagheera II pic04

Matra Simca Bagheera replica Majorette la scara 1:55. Majorette no.219 Made in France. O altă machetă restaurată de @nick. Ca şi cealaltă, dechide hayonul, însă la cea roşie este cel original. Notaţi diferenţa între geamuri: transparent alb şi albastru, ambele sunt originale, modelele au fost produse în ambele variante. @nick says –  Va prezint acum o masinuta care era dublura in colectia copilariei lui NoMad, Matra Simca Bagheera Majorette. Masinuta in starea initiala avea vopseaua sarita si cojita, geamurile zgariate, luneta lipsa si stalpul dreapta strambat, aproape la fel ca si prima masinuta Matra Simca Bagheera, cu exceptia stalpului, care la prima era drept. Am dezmembrat-o, am slefuit geamul si m-am apucat sa indrept stalpul stramb… Si… surpriza! Am rupt stalpul!Cu putin noroc, am gasit o masinuta tot cam in starea celei „originale”, insa cu geamurile albastre.  Am demontat-o, am curatat vopseaua veche si am revopsit-o. Am slefuit geamurile la final si iata cum arata acum:

Matra Simca Bagheera II pic05Matra Simca Bagheera II pic06Matra Simca Bagheera II pic08Matra Simca Bagheera II pic09

Lasă un răspuns

