Mercedes Benz 280 GE

Mercedes Benz 280 GE, produsa de Siku, no. 1044 Made in West Germany. 6 zyl. 2746 ccm, 115 kW, 156 PS, 5250 U/min. 165 km/h. Restaurarea lui @nick a iesit de nota super zece, mai ales ca problema la SiKu asta era una destul de ciudata – vopseaua veche/ originala se exfolia, o luai cu mana aschii-aschii! „Reconditionarea a constituit in revopsirea caroseriei, slefuire geamuri si slefuire + lacuire punte roti. Am indepartat vopseaua veche, am curatat in acid clorhidric diluat caroseria si pe urma am slefuit caroseria. Dorind sa fac ceva diferit fata de ceea ce era initial, atat eu cat si proprietarul, am ales culoarea aurie. De curand, auriul a mai primit un fratior rosu. Starea initiala era aceeasi, asa ca nu am mai facut poze decat cu machetuta finalizata”. 

Matchbox MB 01Matchbox MB 02Matchbox MB 03Matchbox MB 04Matchbox MB 20Matchbox MB 21Matchbox MB 22Matchbox MB 23

Lasă un răspuns

